Gönderildi ablatomlemed on Feb 6, 2022 9:24:52 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stylist Girl: Make Me Fabulous ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stylist Girl: Make Me Fabulous IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp mynter ▞▞▞
▞▞▞ Stylist Girl: Make Me Fabulous 2022 version ▞▞▞
Jeg hater dette spillet, men jeg liker leppestiftene
Det er bra, men hvis du bare begynner å spille vil spillet ikke åpne noen dårlige ting, det er derfor jeg ga deg 2 stjerner.
Det er verdens verste app fordi hvis vi får flere og flere mynter, låses ikke kjolene eller sminkene og tilbehørene våre opp
Jeg liker dette spillet. Men jeg kan ikke gi gaven min. For eksempel sko osv. Slik at jeg bare gir to (2) stjerner i dette spillet i rate.
Det er et veldig enkelt spill, og har ikke mye moro. Kontrollene (spesielt når det kommer til å dø hår) er rotete og ofte kan man ikke gjøre alt. Grafikken er heller ikke akkurat bra, og det er en annen oppfatning av et klesspill... Det er OK. Ikke noe uvanlig. Ingenting helt forferdelig.
Veldig fint spill. Dette er spillet jeg ønsket å spille, men problemet er bare vennligst lås opp ting, fordi du hadde låst de sminkete tingene du hadde låst.
Grunnen til at jeg gir den tre stjerner er fordi de fleste materialene som sko skjørt og mer, men bortsett fra det liker jeg det, men forbedre spillet så kanskje jeg vil gi det fem stjerner
Jeg liker dette spillet veldig godt, men til alle som ikke liker dette spillet der ute, må jeg si hva ting ikke trenger for å bruke ekte penger, det er i spillpenger dere er en stor feil hatere, men jeg liker dette spillet veldig godt men noen ting koster og legger til og det som kommer mest i veien med Coco-spillene er at spillet ber deg om å rangere
Det er det beste spillet noensinne, for i dette spillet er alt låst opp, og til og med noen ganger er noe låst, så har du muligheten til å låse det opp med bare å se videoen....... det er fantastisk 😍
Jeg liker det veldig deilig spill og jeg elsker alle kjolene, vennligst av mobildataene dine, det vil ingen annonse
Stylist Girl: Make Me Fabulous Įprastos temos vlvb
Talking Ginger Intrattenimento xtxa
det er et veldig bra spill jeg liker å spille dette spillet, men for noen ting må vi se annonser slik at jeg føler meg irriterende
Jeg elsker dette spillet veldig mye takk for at du laget dette spillet fordi jeg elsker spill som dette fordi du kan gjøre opprør, se hvor du er og sminke deg.
Dette spillet er veldig fint
Det er det beste spillet, men du må se reklame for å låse opp andre elementer og når du ikke har data blir det låst igjen.
Jeg har nettopp begynt og jeg elsker det, men vær så snill å låse opp alle låsene som skjørt,💄 og så videre
Stylist Girl: Make Me Fabulous معمولی qfht
Fantastisk selv om det var tregt og de fleste tingene var låst
Veldig bra spill, det er morsomt å spille og.....Uansett hva det er, men det er gøy 😁😁
Det er fint, men mange ting er låst
Disse spillene er så irriterende, vær så snill å endre musikk, jeg må dempe telefonen min når jeg går på en annen app. Den er stille
Bra spill. Men det er mange annonser. Så jeg gir den en 3-stjerners rangering.
Stylist Girl: Make Me Fabulous Pro příležitostné hráče rxl
Deres er for mange annonser etter noe. De fleste av tingene deres er låst opp. Eller vi må se videoer for å få belønningene. Jeg gir den 2 stjerner fordi når vi er på 50 plass, er spillet interessant. Når vi kommer i 1. posisjon vil spillet kjede deg
Jeg liker spillet, men det er vanskelig å farge neglene, og de fleste tingene er låst i det, jeg kan ikke nyte spillet
Det er veldig tørt og ingen nivåer bare fortsett å spille ......nesten hver eneste ting er låst og det er veldig irriterende ... du må bruke data for å bruke dem og den du må bruke ekte penger for å låse opp dem
Jeg elsker dette spillet bcoz i de fleste av spillene kan du bare bytte klær til barbie, men her kan du stemme på dem, og det forbedret virkelig påkledningssansen min også. Og du kan gå til catwalken, stemmeseksjonen er bare fantastisk. Helt elsket det
Det er et veldig fint spill, og jeg liker det med mye moro, så takk coco
Stylist Girl: Make Me Fabulous Thông thường ajt
Veldig veldig bh spill😀😀😀😀😀😀
Fint spill, men hvorfor jeg gir 4 starter fordi i dette spillet er det noe i sminke og alt som er lås, lag et nytt spill som alle har låst opp..
Stylist Girl: Make Me Fabulous የተለመደ bcq
Bare to fordi etter allerede spilt konkurranse er det mange tid sier vil du vurdere. jeg irriterer
Jeg liker dette spillet, men liker ikke hudfargen min
Jeg gir den en 3, for kanskje så snart du begynner å spille spillet burde vi allerede ha $150 eller kanskje bare kanskje $200, det vil bare gjøre spillet enklere 😉
Dette spillet er veldig fantastisk💜💜💜💜💜 Men annonser er et problem
Det er greit, men sminken er ikke god nok
Jeg liker dette spillet, men det siste er det ikke fordi det er svart⚫
spillet er morsomt, kult, men vær så snill, kan du lage nyhetsdesign og gjøre det kulere til det kuleste
Spillet er greit, bare jeg trenger andre tøy og gjenstander for å være åpne, men det er ikke så det gjør spillet kjedelig for meg, men jeg likte det likevel