Gönderildi ablatomlemed on Feb 6, 2022 9:03:10 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Word Search - Word Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Word Search - Word Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod fler kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Word Search - Word Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Det är ett väldigt trevligt spel och ett mindfresh spel. Så jag ger den 5 stjärnor.
Det här spelet är asoume
Var ett riktigt bra spel. Var nyligen tvungen att ladda ner till en ny telefon. Nu när jag får frågan om jag skulle vilja dubbla min inkomst genom att se en kort video, såklart, efter att ha sett videon måste jag göra det igen och en tredje och fjärde gång! Verkligen suger! Slöseri med tid! Raderat spel!
Sopa de Letras Español Palabras ktyc
Än så länge inga annonsavbrott!!! Väntar bara på att det ska bli mer vuxenutmanande
Tråkig. Använd några av samma ord om och om igen.
sluta fråga om jag tycker om spelet för varje nivå jag spelar. Jag njuter helt klart av det om jag spelar det. totalt sett 5 stjärnor för mig. men jag ger den en etta på grund av konstanten "njuter du av spelet" fortsätter att dyka upp
För många popup-störningar. Och inget val att lämna diagramrutan. Jag är inte intresserad av att samla mynt. Spelade bara ett fåtal spel och inga annonser. Men installationslådorna tar sin plats. Om det finns både annonser och lådor skulle det inte finnas något spel att spela!!! ☹️MÅSTE AVINSTALLERA!!!!!
Han är väldigt bra spel
Värdelöst vissa ord låter mig inte gå förbi även om det är korrekt.
Jag gillar ordsökningar så det är ett fantastiskt spel.
Minimal utmaning och alldeles för många annonser. Jag blir klar med ett KORT 9-ordspussel och det finns ytterligare en annons på 30 sekunder, som är oföränderlig för ögonblick i taget med hemsk musik eller ljud. Avinstallerades snabbt. Färgen är vacker, det var därför jag gav 2 stjärnor.
Bättre
Hjälpsam
Ice Scream 1: Horror Neighborhood 街機 uwe
Bra spel! håller denna gamla kille sysselsatt!
Jag älskar det här spelet, bara för många annonser, men annars är det bra
Väldigt roligt. Speciellt när jag är stressad hjälper detta mig att fokusera på detta och lätta på mina tankar
Jag älskar det här spelet eftersom det hjälper oss våra sinnen och tränar vårt sinne Hjälper oss att känna till ordförråd
Word Search - Word Puzzle Game Cuvinte xmjk
Gilla det!
Det här spelet är för hjärnan jag älskar det
För många annonser...hat
Saknade poäng som jag inte ägnade så mycket uppmärksamhet åt men trodde att det hände och ikväll såg jag 260 poäng gå till 68 poäng. Bedrägeri- och konstantannonser som spelar upp höga ljud och har ett litet x att stänga av.
Det är två lätta jag behöver något hårt
Inte svårt tråkigt
Behå
Jag gillar verkligen ordsökningen Journey eftersom den håller hjärnan och ögonen upptagna och lärande. Det lär sig aldrig för mycket.
det är ett roligt sätt att lära sig nya ord
Superspel Jag gillar spelet Varför iam 3star betyder så många annonser
Verkar vara lättanvänd och additiv
Det är ett trevligt spel 😊
Jag älskar spelet väldigt mycket men det tar en timme att installera
så det är ett bra spel och poängen är att det finns annonser, men det är ett bra spel
Ju längre jag spelar desto mer gillar jag det. I början är det för lätt men blir roligt när du väl kommer in på de högre nivåerna.
Det här spelet är fantastiskt, du får lära dig nya ord och det hjälper till med grammatik... Det är fantastiskt, jag uppmuntrar folk att spela det här spelet.
Coolt spel
Jag älskar att göra sökord. De hjälper till med stress. De är också en av mina favorit saker att göra.
Detta är tredje gången jag måste avinstallera det här Exakta spelet. Jag gillade det också, när den här appen ständigt utan att misslyckas agerar när du når 1 000 poäng. Det är bara roligt under korta perioder, därför inte värt min tid. Den falska annonsen för +1000 nya spel är just det. Jag hade 2 avinstallera det 3 gånger till, allt är sig likt: Upptäckare, kändisar, städer, länder och så är det. Sorgligt sorgligt sorgligt. Träna din hjärna för vad? EXAKT SAMMA ÄMNEN.
Jag gillar det här eftersom det här spelet är lätt och enkelt att hitta. Jag betygsätter det bara till 2stjärnigt för jag gillar det 😄😄😄men det är så långsamt att svara och ladda ner 🤔🤔🤗
Väldigt lätt för en nybörjare.
Mycket roligt
Recensionerna avskräckte mig från den här appen och jag avinstallerade
Hlloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.Hur mår du?
Det är väldigt intressant och inte alls svårt.
Jag har precis börjat spela det här spelet och än så länge njuter jag av det. Inga annonser mellan nivåerna.
Lätt att hålla surfplatta och inte en bok. Snabbare spel. Små pussel men roliga att spela.
Coolt spel. Tillägg är inte irriterande
Jobbar inte
Jag älskar det här spelet så mycket