Gönderildi ablatomlemed on Feb 6, 2022 8:48:01 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Torni puolustus kuningas ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Torni puolustus kuningas IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi äärettömät avaimet ▞▞▞
▞▞▞ Torni puolustus kuningas 2022 version ▞▞▞
Vain huono versio btd5:stä
Obranné věže král Strategie kis
Obrony wieży król Strategie gjo
Hauskaa. Mutta hidasta tahtia. Nopeuttaminen saa sen näyttämään normaalilta nopeudelta ja normaalinopeudelta kuin hidastettua. Se ei oikeastaan haittaa minua paitsi loputtomassa tilassa, jossa tiedän, että pääsen pelaamaan 10 minuuttia kosketuksetta. Puolivälissä menee todella töykeäksi. Tarvitset päivityksiä edistyäksesi, ja kullan jauhaminen kestää hetken. Minulla oli hauskaa sen kanssa, mutta se ei ole asia, jonka kanssa pidän hauskaa, jos jatkan sen pelaamista
Parhaat td-pelit ovat 2. sijalla ja bloons o n 1. sijalla paras ja ilmainen tornipuolustuspeli, sen 100 tähteä
hyvää aikaa paas
Kaikki tason 16 ylittävät asiat piilotetaan massiivisen jauhamisen taakse tai käytä tosielämässä rahaa. Tylsä
Tämän on täytynyt olla yksi parhaista tornipuolustuspeleistä, joita olen koskaan pelannut. Infinitoden jälkeen en ole nähnyt parempaa tornipeliä. Pidän siitä, että voit päivittää ja toistaa, ja haaste on tasainen.
Ok, mutta vaatii vakavia päivityksiä ja korjauksia. Taso 16 ja tornit puuttuvat vakavasti tehosta. Lisää tasoja tarvitaan, ja myös lisävaihtoehtoja tai päivityksiä olisi hienoa
Se on hyvä peli, mutta joillakin tasoilla rakentamasi tornit eivät aseta etusijalle hyökkääviä vihollisia, jotka ovat lähempänä maalia, verrattuna vihollisiin, jotka ovat juuri päässeet kantamaan. On turhauttavaa katsoa, miten puolustus häviää, koska tekoäly ei ymmärrä, mitkä viholliset ovat suurin uhka. Harvinaisen tason 13 kohdalla näin tämän tapahtuvan.
Hullua, mutta kaksoiskosketus ei ole siistiä 1 kosketus on parempi
Ei mainoksia klassinen tornipuolustuspeli, jota rakastan😍🤗😘
Hyvä peli. Liikaa mainoksia, eikä niistä pääse eroon.
Se on hauska peli
Liian vaikee
Se on hyvä, toivon, että he voisivat olla enemmän tapoja jauhaa "rubiinia". Kaiken kaikkiaan hyvä ja hieno! gg!
Olen pelannut monia tornipuolustuspelejä, mutta tämä näyttää minusta parhaalta.
Hyvä tähän mennessä
پادشاه دفاع برج استراتژی muwp
Se on hauskaa, mutta se suosii ihmisiä, joilla on syvemmät taskut kuin minulla. Haluaisin lopettaa pelin, mutta se menee siihen pisteeseen, että joudut joko viettämään järjettömän paljon aikaa pelaamiseen tai haarukkaa rahaa.
Torony védelem király Stratégiai játékok wjj
Kun päivität yksiköitäsi, on rakennusaika, eikä se toimi taustalla. Joten sinun on jätettävä sovellus auki yli tunniksi, kun rakennus on valmis. Niin tyhmä.
Tower Defense King Strategiya gcwo
Qqq
Mitä tapahtui päivittäisille palkkioille???
Angry Birds 2 פנאי gaek
Dev: Anna minulle helppoa rahaa! Minä: Ei, te ahneet roistot!!
Niin paljon mainoksia, ajanhukkaa. Suosittelen tätä ajanhukkaa peliksi. Ei viihdettä.
Hyvä peli tykkään
Täydellinen tornipuolustuspeli. Omasta mielestäni sanoisin, että tämä on paras puolustuspeli mitä olen pelannut.
Torni puolustus kuningas Strategia pme
Se on mitä on.
Melko hauskaa, mutta pelasin 28 päivää putkeen saadakseen 80 bonustimanttia ja jäykistyi. Aloitti minut alusta 1 päivänä enkä saanut 80 timanttia. Pelasin useita kertoja 27. päivän aikana varmistaakseni, että sain ne ja ei mitään! En nähnyt helppoa tapaa ottaa yhteyttä tukeen asian korjaamiseksi.
näen
ikävää, että sinulla on periaatteessa yksi mahdollisuus
Beast Tower -tyyppinen peli, hyvin shakkimainen peli. mmmm...aivot
Pelattiin iät ja lopulta se pääsi siihen pisteeseen, jossa eteneminen oli niin hidasta. Piti odottaa päiviä pelaamista ja keräämistä, jotta pystyi vihdoin päivittämään tornin voittaakseen vielä yhden tason. Liian paljon työtä, sinun ei pitäisi joutua maksamaan voittaaksesi.
Hei kaverit. Käytä vain partiotornia, ohjuksenheitintä pelissä täyden päivityksen kanssa ja vihollinen ei voi ohittaa. erittäin helppo saada lvl 24. myös täyden päivittää taitosi.vain jakaminen.
Paljon parempi, jos tässä pelissä tulee olla monta vaihetta vain 25 vaihetta ja sen jälkeen jo loppuun, monien asioiden on parannettava täällä
Vain huonompaa kuningaskunnan kiirettä. Ymmärrän, että muut pelin versiot eivät ole ilmaisia, mutta jos aiot huijata pelityyliä, tee siitä ainakin omasi. Ole luova luokkien tai taitojen ja myös karttojen kanssa. Älä kopioi ja liitä kirjaimellisesti kaikkea.
Voitko kertoa minulle, miksi toy Defense 2 ei ole sovelluskaupassa